söndag 21 augusti 2011

Kustmys

En hel helg vid kusten var precis vad jag behövde. Två sköna löprundor längs vattnet, en toscakaka och mys med ungarna. Plockat blåbär och lingon och några få kantareller.

Maken var så ensam i Norrland så han kom också och hälsade på. Lite försök till barnaskapande blev det också och jag håller tummarna. Maken vill vänta. Vi får se.

Nu är jag ensam hemma i storstan igen. Men om en vecka flyttar Han hem. Då kör vi.

Imorgon blir det tillbaks till gamla vanliga kliniken igen. Med vanliga patienter och mina vanliga sköterskor. Skönt och tryggt men lite trist?
Dessutom blir det anställningsintervju för kollegor. Måndag, tisdag och torsdag kommer tandläkare på intervju för att jobba med mig.
Spännande vecka framför mig.

På fredag ska jag till bästa frisören och slinga och klippa mig. Sista slingningen förhoppningvis, eftersom jag inte vill slinga när jag är gravid.
Så om det nu ville sig denna helgen eller förra får jag korta ner tiden till bara klippning! Hoppas!

1 kommentar:

  1. Hej och tack för inlägget! :)
    Jag har rengjort noga fat och glas med rödsprit, sedan har jag faktiskt använt Karlssons Klister :) Jag har inte diskat så många, men jag har gjort det med ett par och ingen har gått sönder ännu!

    Kram Ida

    SvaraRadera