onsdag 17 augusti 2011

Simmare och babysim

Idag fick jag för mig att jag kanske är med barn. Gud så löjligt.
Det var strax efter att jag sett att kronprinsessan ÄNTLIGEN är gravid! Åh som jag har längtat å deras vägnar.

Men hur som helst så satt jag på tåget och undrade varför i hela fridens namn som jag är så känslig och illamående just nu. Och så började jag så klart fundera på om makens besök i helgen kan ha påverkat trots att spiralen rök efter det? Någon tapper simmare kanske fanns kvar därinne. Ja den som lever får se.

Sen fick jag ett mail från Smartson om en digitalkamera som även kan användas under vatten.
Sjukt smart.
Och jag älskar ju hur håret liksom flödar i vatten!

Sen tog det inte lång tid innan jag kände att jag behöver köpa en sån kamera tills bebben sedan äntligen är här. Och då blir det babysim för hela slanten!

Titta på kameran här!

Klicka här för Smartsontestet.

Jag är så uppslukad av babylängtan just nu. Åh jag kan inte bärga mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar