fredag 12 augusti 2011

Hurrarop och champagne

Äntligen. Äntligen. Äntligen.

Maken kommer hem i kväll. Inte för gott men för två dygn.
Det firar vi med två nära vänner på hög höjd med utsikt över Norr mälarstrand och med champagne och hummer.

Jobbveckan är över och idag väntar nöjen såsom utbildning och träning.
Jag ska få mig lite protetikkurs och träna på kronor. CEREC.
Och sen blir det löpning till Posten för att hämta Fina Frugans nya körkort!

Igår njöt jag med fina Christina på Stockholms enda fonduebar. Jag tänkte bara på ostfondue men jag var inte så välbekant med själva fonduebranschen, uppenbarligen.

Det blev La Grande Fondue vilket var kött, kött, kött och sju olika såser, lite härliga grönsaker och krispiga pommes.

För att inte middagen skulle bli för nyttig så sköljde vi ner den med två glas vin, och till efterrätt tog vi Tobleronefondue. Farligt gott.

Vi njöt varje sekund. Det är en sån helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar