torsdag 31 maj 2012

Om en quick fix

Lång dag. Onda fogar.

Idag har jag varit frisör, varit hos frisören, gått på vattengympa, och så hann jag även med ett besök hos underbara Tina på Mama Mia.

Vid de senaste besöken hos Tina, i vecka 26 och 29, har Pyret legat på exakt samma sätt. Med ryggen åt vänster och rumpan uppåt. Så även idag. Och idag var det dags att börja känna på hur huvudet låg.
Pyret är fixerad och klar. Hurra!

Det betyder visserligen inget för prognosen när bebisen vill komma ut. Men i alla fall att detta steg gått vägen. Jag har ju tyckt att magen sjunkit lite men trodde att det var för tidigt. Å andra sidan är det fortfarande trångt och tungt att andas. Men det är väl bara att acceptera att min överkropp är väldigt kort och att det är såhär det funkar.

Fick även ett tillväxtultraljud bokat för att kontrollera att inte bebben brås på pappsen och blir en femkilos.

Nu är jag på väg hem och har en hel del pyssel inför morgondagens examen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar