onsdag 16 maj 2012

Om matchen

Jag sparade krafter hela dagen igår. För att orka åka tåg till storstaden och att gå på ishockey på kvällen.
Hockey är en av mina stora passioner! Jag fick med mig maken - under förutsättning att han fick ha en jättestor blå hand att vifta med.

Nu var ju inte matchen någon sådan där riktig höjdare. En lett vinst om man ska vara sån. :)
Men det var ändå så mycket värt att komma hemifrån och känna sig lite normal och inte bara helt orörlig för några timmar!
(hur jag mådde i natt är en helt annan sak)

Sen fick vi träffa vår underbara kompis från Gotland vilket sällan gör något sämre! Och idag, när maken åkte till sjukhuset, fick jag en sovmorgon och sedan tog jag med mig gotlänningen på creperie för lunch/fika och massor av snack! Härligt!

Nu är jag hemma igen och kroppen är otroligt mör.
Och bebben är vild och påminner mig om att vi har klarat tre fjärdedelar av graviditeten tillsammans!
LYCKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar