fredag 9 mars 2012

Finbesök

Idag väntar jag härligt besök från Norrland och Kungsholmen. Mina fina tandläkarvännen ska förgylla vardagen med ett besök!
I detta nu är de på väg och sedan blir det handla lite mat, godis och sushi. Samt lite coca cola för det ÄR ju trots allt helg!
Vi har mysiga planer och jag ser verkligen fram emot en underbar helg!

Jag och maken har besökt barnmorskan tidigare idag. Fick höra pyrets hjärtljud och blev tillsagd att inte tänka på viktuppgång och dylikt. Samt att strunta i kommentarer angående detta.
Svårt.
Ska fylla på järndepåerna också. Intressant att se hur magen klarar det.
Men bebben mår bra och är vild och glad i magen!

3 kommentarer:

  1. Håller helt med din bm, det sista du ska bry dig om är vikt o kommentarer. Var bara trugg i dig själv, o formulera några fina kängor att kontra med - då blir det lite roligare ;)! Jag landade på +21kg m Tuva o +14kg m Kalle trots rel lika leverne - o utan träning fast mer el mindre vardagsmotion. O då har jagunnat mig det ena o det andra ;). En rejäl portion amning sen så är man sen åter på banan, i våras vägde jag lika som före Tuva. Fokusera på att må bra bara o njut så gott det går i 'fog ärlden' . Kram G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag försöker tänka de positiva tankarna men ibland är det svårt. Det där var precis vad jag behövde höra! (läsa)

      Radera
    2. ... Dessutom är det inget jag i dagsläget kan påverka! Så det är bara att gilla läget och följa med bebisen på resan!
      Åh vad spännande att följa hur det är med T och K nu! Jag förstår att det är omvälvande!
      Kramar!!

      Radera