fredag 16 mars 2012

Om en syster

Efter jobbet igår åkte jag tåg, tåg, buss och bil. Till min underbara syster som bor i ett fint hus vid kusten. Som alltid mottagen med öppna armar, stora kramar och blöta pussar (mest från barnen).
Ljuvligt att få vara med dem man älskar!

Här ska jag vila upp mig under helgen och sedan är det dags för nytt läkarbesök på måndag. Vi får diskutera fortsatt sjukskrivning.
Jag har svårt att se att jag ska kunna jobba så mycket mer med tanke på att jag sover så uselt - ibland bara 2-3 timmar per natt.
Och mina smärtor på det gör dagar (och nätter) närmast outhärdliga!
Återkommer med information.

2 kommentarer:

  1. Usch så jobbigt att du har fått en så tidig o trist foglossnig. Håll ut, det finns ljus i slutet av tunneln ;)! Kram G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för peppet! Svårt att förstå att det ska gå över när man känner hur trasig man är i bäckenet! Men oftast blir man ju faktiskt bra efter att bebisen kommit. Dubbel belöning!
      Kram

      Radera