måndag 23 april 2012

Om att hjälpa till


Jag blir så varm i hjärtat av att känna att jag kan hjälpa dem som har det sämre ställt. Det är många gånger som jag har känt att jag skulle kunna göra mer nytta någon annanstans i världen än just där jag jobbar. Läkare/Tandläkare utan gränser är en variant jag funderat på. Sannolikt kommer jag och maken att hamna där så småningom.
Men som läget är nu så går det inte att få ihop med vårt liv. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Och genom den här bloggposten vaccinerar jag 95 barn runtom i världen mot stelkramp tillsammans med Apotek Hjärtat. Det är också bra.

Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj
UNICEF vaccinerar barn i Elfenbenskusten
© UNICEF/Asselin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar