måndag 12 december 2011

Snabb sammanfattning

Helgen i Norge var ös. Speciellt för blivande bruden som fick dricka för tre eftersom både jag och vår andra nära kompis är gravida! Kul!
Brudens chef hängde dock med i tempot. En riktigt bra helg!
Men trött blir man.
Om det inte räckte med att man var trött innan! (för det är man ju!)

Har jobbat idag. En helt ok dag. Hade massage - på arbetstid. Massören höll på att outa min graviditet när hon högt frågade i fikarummet "Jaha, ska du ha massage idag?" och sen lade till "Hur officiellt är det nu då?" och jag ruskade allt jag hade på huvudet för att hon skulle fatta att hålla tyst.

Jaja, det är väl inte hela världen om de får veta men jag föredrar såklart att få berätta på mitt sätt och när jag är redo.

Lyckades åka från jobbet en timme tidigare också! Tack för det SJ. Det har hittills aldrig hänt och lär aldrig hända igen. Men GUD så skönt.

På fredag är det inskrivning på Mama Mia. Spännande. Maken kommer hem från Norrland och vi ska gå tillsammans!

Ja just det, sen har jag fått mail om att jag är kallad på intervju på ett nytt jobb också. Lite kaos just nu. Måste väl antagligen berätta om graviditeten även om facket avråder från det.
Åh så synd. Vill verkligen ha det jobbet!

Och säljarna till vår lägenhet som vi budat på har till slut, efter tre månader, ringt och meddelat att de inte tänker ta budet. De vill ha minst 250 000 till. Vi är hittills de enda som budat så jag vet inte riktigt vad de tänkt sig.

Nåväl.
Klarar inte att tömma sopkorgen på grund av lukten. Det får stå till torsdag när maken kan hjälpa mig. Jag mår SÅ illa!
Nu blir det nog sova så att jag är pigg och glad imorgon på jobbet. Då får vi besked om vem vår nya chef är.

Det var det hele.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar