lördag 31 december 2011

Nyårskrönika

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag gifte mig och blev med barn. Mitt livs hittills två största händelser!

Har du några nyårslöften?
Inte direkt. Försöker alltid leva lite nyttigare och ta bättre hand om mig själv och mina nära. Men den här gången är det faktiskt sjukt viktigt att ta hand om mig själv. Annars mår ju inte pyret bra!

Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nix. Men nästa år. DÅ!

Vilka länder besökte du?
USA, Norge

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
18 juni, vår bröllopsdag. Och 13 november, när vi testade positivt för pyret!

Vad är din största framgång 2011?
Att ha tagit stora beslut angående mitt liv och försökt att inte tänka på hur mina val påverkar andra.

Största misstaget?
Att jag stannat så länge på mitt nuvarande jobb att jag var nära att gå i väggen.

Bästa köpet?
Min man. Han var kanske inget köp men ett riktigt kap.

Vad spenderade du mest pengar på?
Att bli fru.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja många personer, och många gånger. En riktigt bra grej var när min man sa att vi kunde börja försöka få barn!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Undantag, Bo Kaspers, Du är allt, Shirley Clamp, Jag ska stanna hos dig, Max Linder.

Var du gladare eller ledsnare än tidigare år?
Både och. Under första halvan av året var jag betydligt gladare än förut. Under hösten har jag upplevt utmattning, höstdepp, hormonstormar med mera - det har gjort mig klart ledsnare än tidigare.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tänkt på mig själv.

Favoritprogram på tv?
Så mycket bättre.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var sjuk och låg och väntade på operation.

Vilken var den bästa personen du träffade?
Jockes fina tjej Tove!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar