söndag 15 januari 2012

No place like home

Det har varit lite dålig uppdateringsfrekvens men jag kan dessvärre bara skylla på extremt dålig internettillgänglighet.

Men vi är hemma!
Jag känner redan av jetlagen fast åt fel håll eller vad man ska säga. Jag vaknar för tidigt. Kroppen vill inte sova.
Vi kom hem igår efter att ha varit på resande fot ungefär 24 timmar. Dörr till dörr.
Och innan vi åkte från Las Vegas fick vi strosa runt i ett köpcentrum 4 timmar för att inte komma alltför tidigt till flygplatsen.
Lång dag.

Fick sova kanske totalt tre timmar på flighten från Las Vegas. I London var vi inte supergulliga mot varandra. Vi konstaterade lite krasst att "du ser ut som jag känner mig" och fnissade lite.
Och nu har jag sovit fem timmar.

Vi kom hem igår efter att världens finaste mamma och pappa skjutsade hem oss. De kom förberedda till Arlanda med rågsiktskakor med stekt och falukorv. Festis och kaffe.
Vi var i himmelriket.

Och nu kör jag multivitamintablett och fullkornsvälling framför datorn och hoppas att sömnigheten ska återvända.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar