tisdag 27 september 2011

Sur hämnd

Åh jag blev så sur och less idag. Försökte fixa lite enkel komptid när vi åker på bröllopsresan men det var ju inte sannolikt att något skulle gå att lösa lätt när det går att lösa svårt.
Jag fick inte ta ut min komp på det sätt som jag ville och egentligen tyckte nog lill-chefen att jag inte skulle få vara ledig alls.

Men nu har jag kontrat med att plocka ut fyra veckors semester i en följd. Stor-chefen har sedan tidigare lovat att jag ska få vara långledig för vår resa och nu blir det så, med basta!

Och jag längtar bara bort. Vill bli med barn, köpa en större lägenhet och bara vara där med vår lilla bebis.
Längtar till värmen. Längtar till USA-resan.
Längtar bort.
Och önskar att maken var hemma lite mer just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar