tisdag 3 juli 2012

Om sommaren

Sommaren har kommit till småstaden. Och det med besked. Strålande sol och gassande värme. Som man har längtat!

Tyvärr kommer jag nu att klaga lite.
Det är så jäkla varmt att vara gravid.
Det är fruktansvärt att vara pollenallergiker och inte få ta medicin.

Jag vill träna.
Jag vill inte ha mer ont.

Det är dags för bebisen att komma ut nu. Men den fattar ju inte!

Nåväl.
Trots allt klag så är det faktiskt skönt att solen skiner.
Jag ska sätta mig ute en stund och njuta.
Och sen kanske ta en dusch till för att klara kvällen!

2 kommentarer:

  1. Komsi nu Pyret, du är färdigbakad där inne och vi är alla så himla sugna på att få träffa dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för stödet!
      Jag tror att ju fler som hejar på Pyret desto fortare vill Pyret komma! :)

      Radera