måndag 6 februari 2012

Måndag

Första dagen som sjukskriven.
Eftersom jag inte kan varken springa eller gå på grund av mina fogar hade jag bestämt mig för att åka och simma.
Det tog ungefär halva dagen att komma iväg.
Och när jag kom fram visade det sig att de öppnar först 16 på måndagar.
Och när jag skulle ta samma buss hem igen hade den första chauffören stämplat fel så att jag inte kunde åka på samma biljett hem.

Efter att jag gråtit en skvätt och tyckt att livet var väldigt hårt, åkte jag hem och tog ett långt bad. Sedan har jag kollat på en av Twilight-filmerna och njutit.

Maken har kvällspass och kommer hem först 20.30. Segt.
Jag längtar bort. Det är för kallt och ensamt här.

2 kommentarer:

  1. usch, känner med dig! sådanna tillfällen känns det som om hela världen är emot en. Fast så är det ju inte! Å så har du ju pyret som växer i dig :-)! kallt är det här oxå, å snart åker johan till canada å då blir det ensamt oxå. Så då kan vi ha det kallt å ensamt tillsammans å vipps så är vi inte ensamma:-)! puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att du har rätt men vissa dagar är det svårt vet du...
      Idag har jag varit på erosionskurs och imorgon lir det ped. Sen tar jag helg!
      Saknar dig men tänk, snart ses vi!! Love

      Radera